Kjære alle LIF’ere!

Verden er ikke helt seg selv om dagen. Alle treninger i klubben er jo avlyst inntil videre, men vi i styret og utvalgene jobber litt i kulissene med diverse smått og stort som berører klubben likevel.

Foreløpig har ingen betalt for å være medlem i LIF for 2020. Dette har handlet om at vi har måttet gå over til en digital plattform tilknyttet Norges Idrettsforbund som vi er pliktig å fakturere ut fra. Nå har vi omsider fått god oversikt og innføring i hvordan dette skal gjøres og er klare til å sende ut årets fakturaer.

Nytt av året er at det skilles mellom innbetaling av medlemskap og treningsavgift.

Beløpet for medlemskap er:
Barn under 10 år – 300 kr
Over 10 år – 350 kr

Så vil alle våre aktive medlemmer få et separat innbetalingsvarsel som vi nå fremover kaller treningsavgift:
Treningsavgift under 10 år – Gratis
Treningsavgift 10 – 17 år – 350 kr
Treningsavgift 18 år og eldre – 550 kr

Totalbeløpet vil være likt som tidligere opplyst for aktive medlemmer, men vil altså være splittet i to fakturaer. Inntil videre fakturerer vi ikke treningsavgiften da vi ikke organiserer treninger om dagen. Denne avgiften sendes ut så snart vi er i gang igjen, forhåpentligvis om ikke så altfor lenge.

I tillegg til disse kommer enda en faktura for treningsavgift dersom du benytter deg av fasilitetene i Håkons Hall. Priser for dette finner dere på våre hjemmesider www.lillehammerif.no.

Enn så lenge håper jeg så mange som mulig av dere holder dere friske og raske.
Vi håper så mange som mulig av dere har lyst og mulighet til å være medlemmer i klubben vår selv om treningstilbudet blir litt avkortet denne sesongen. La oss håpe det blir kortvarig. Vi kommer tilbake med mer info om dette så snart vi selv vet mer om dette.

Har dere spørsmål om fakturering, send en epost til Gustav Follerås: regnskap@lillehammerif.no

Har dere spørsmål om treninger, send en epost til sportslig leder Jørn Karlsen: sport@lillehammerif.no

Har dere generelle henvendelser til klubben kan dette rettes til leder Charlotte Grønvold Menkerud: leder@lillehammerif.no

Charlotte Grønvold Menkerud