Medlemskap

LIF bruker i dag Spond som er delvis integrert med Norges Idrettsforbund (NIF) og Min Idrett. Det innebærer at når du melder deg inn i LIF, vil det meste av informasjon gå automatisk til NIF, men det er også noen ting du selv må gjøre. Her er en stegvis forklaring:

1. Meld deg inn i LIF. Du kan bruke denne linken: Klikk her for å melde deg inn i LIF. Pass på å fylle inn riktig informasjon, det er viktig at det ikke er noen skrivefeil.

2. Når du er meldt inn, vil du etter noen dager få en SMS og/eller e-post (avhengig av innstillingene på din profil) med en link hvor du må bekrefte informasjonen du fylte inn i steg 1. Dette er NIF`s kontroll på at informasjonen er rett.
Dersom du i dette steget møter på problemer, se denne linken: Idrettsforbundet

Merk at du kun har 24 timer på å bekrefte informasjonen når du har mottatt linken. Om du ikke rakk det, eller trenger hjelp med steg 2, send en e-post til regnskap@lillehammerif.no

3. Når steg 1 og steg 2 er ferdig, må du logge inn på Min idrett sine sider og se til at følgende stemmer:
– At du har en bruker på Min Idrett
– At din kontaktinformasjon på Min Idrett stemmer og er den samme som du har registrert i Spond.
– At du står registrert i klubben Lillehammer Idrettsforening (LIF)
– At du har betalt lisens

Bruk denne linken for å komme deg inn på Min Idrett: https://minidrett.nif.no/

Etter disse tre stegene, er du klar for å delta og melde deg på stevner. Påmelding gjøres via Min Idrett. Skulle du møte på problemer i noen av stegene, eller har andre spørsmål, ta kontakt med kasserer: regnskap@lillehammerif.no

Hva slags medlemskap skal jeg ha?

Ditt medlemskap og prisen for medlemskapet avhenger av din alder og hvilke av klubbens tilbud du ønsker å benytte deg av. Samtlige medlemskap dekker din startkontingent i baneløp godkjent av Norges Friidrettsforbund (dvs. baneløp du kan melde deg på via Min idrett), med unntak av bedriftsløp.

I LIF har vi følgende medlemskontingenter og treningsavgifter:

Medlemskontingent

Treningsavgift:

Treningsavgift under 10 år – 200 kr
Treningsavgift 10 – 17 år – 400 kr
Treningsavgift 18 år og eldre – 600 kr

I tillegg kommer det en treningsavgift dersom du benytter deg av fasilitetene i Håkons Hall. Prisene er som følger:

Tilgang til Håkons Hall løpebane – 500 kr i året
Tilgang til Håkons Hall styrkerom inklusiv løpebane – 1950 kr i året

Kort til løpebanen er nødvendig for å delta på treninger i Håkons Hall.

Spørsmål rundt medlemskap kan stilles til sportslig leder.