Olympic memorial race

Årets løpebegivenhet for mosjonister, bedrifter og aktive!

Lillehammer IF har gleden av å invitere både mosjonister og aktive til 10.000m på Stampesletta friidrettsstadion lørdag 07.09. 2024. Dette er en fin mulighet til å få prøve seg på den klassiske mil-distansen på bane!

Vi ønsker at dette skal både være en fysisk og sosial begivenhet, og åpner løpet for at bedrifter kan melde seg på. Bedriften kan da bruke så mange løpere de vil på den totale distansen, så lenge de til sammen løper 25 runder.

Dette er en fin anledning for bedriftsidrettslaget til å kombinere et uhøytidelig løp med sosial aktivitet og lagbygging. Det blir ekstra premie til den bedriften som får med flest deltakere. Vi vil også lage treningsprogram som dere felles kan følge fram mot løpet! Treningsprogrammet vil være på flere nivåer, både for de som har som mål å greie å gjennomføre løpet, og de som jager en tid.

I tillegg til mosjonist klassen, vil vi ha eliteklasser, der det vil gis 5000kr i premie til raskeste dame og herre!

På løpsdatoen arrangeres det også konsert på Stampesletta, hvis dere ønsker å fortsette det sosiale utover kvelden! 🙂 Se https://www.lillehammerlive.no/

Vi kan garantere topp stemning og gode forhold der vi vil kombinere løp, idrettsmesse og underholdning.

Påmelding:  Olympic Memorial Race (eqtiming.com)

Startkontigent kr. 400 som inkluderer deltakermedalje. I tillegg blir det uttrekk av fine gavepremier.

Vel møtt!