LIF tar i bruk Spond!

Nå tar Lillehammer Idrettsforening i bruk Spond!

Spond er en gratis plattform designet for å levere alle de beste delene med å delta og ingenting annet. Gjennom strømlinjede funksjoner i både app og nettside frigjør Spond klubber for vesentlig administrasjonsarbeid. I dette systemet har man samlet personopplysninger, økonomi og kommunikasjonsplattformer på sted.

Lillehammer Idrettsforening (LIF) har valgt å ta i bruk dette systemet av flere grunner. Det sparer administrasjonen for tid, det gir mulighet til høyere inntjening gjennom cash-back løsninger og det øker sikkerheten til våre medlemmer, med tanke på personopplysninger. Minst like viktig er det imidlertid at Spond også gir LIF muligheten til å kommunisere enklere, på alle nivåer i klubben. Målet er derfor ikke bare å effektivisere, men også bedre tilbudet til klubben gjennom dette systemet.

Det er viktig for LIF å presisere at Spond ikke vil koste våre medlemmer noe ekstra. Tvert imot vil det forhåpentligvis gi våre medlemmer en merverdi. Det vil imidlertid kunne by på noen utfordringer i begynnelsen for oss alle, men vi håper og tror dette skal gå greit.

Din bruker fra Min Idrett er allerede flyttet over i Spond. Du må imidlertid selv velge hvilke(n) gruppe(r) du skal følge med på. Vedlagt ligger det en stegvis prosess på hvordan dette gjøres.

Har du ikke smarttelefon, nettbrett eller lignende? Vi vil på det sterkeste oppfordre alle til å benytte seg av appen. Dersom du ikke har smarttelefon, nettbrett eller lignende kan du imidlertid slappe helt av, for du vil fortsatt bli informert gjennom e-poster, slik som tidligere.

Spond: Google StoreApp StoreNettside